Photo of the Day for March 25, 2014

Patrimony of Baranavichy District.  Спадчына Баранавіччыны.

Churches of Belarus (part LIX):  Orthodox Church of the Holy Trinity (built 1823 as a Greek-Catholic church; long in ruins; restored 2006-2009), Vjalikaja Svarotva, January 2014.

Цэрквы Беларусі (частка LIX):  царква Сьвятой Тройцы (пабудаваная як грэка-каталіцкі храм у 1823 г., доўга ў руінах, рэстаўраваная ў 2006-2009 гг.), Вялікая Сваротва, студзень 2014 года.

This photo is from a day-long survey in January of the patrimony of northern Baranavichy District with Anton Astapovich, chairman of the Belarusian Association for the Preservation of Historical and Cultural Monuments (БДТАПГК).  This is a rare example of a triangular church, and the only triangular church still extant in Belarus.

Фота з вандроўкі па спадчыне паўночнай Баранавіччыны (Цешаўля, Моўчадзь, Вялікая Сваротва, Пачапава, Гарадзішча, Калдычэва, Завосьсе, Стайкі, Крошын) са спадарам Антонам Астаповічам, старшынёй Беларускага дабраахвотнага таварыства аховы помнікаў гісторыі й культуры (ГА БДТАПГК).  Гэта адзіны трохкутны храм, які захаваўся на тэрыторыі сучаснай Беларусі.

Be Sociable, Share!

Leave a Reply